nedeľa 31. januára 2016

2015 NIAS /New York International Auto Show/ Press and Media Day April 1, 2015



Prvy April je dnom roznych humornych chytakov, srandiciek a vtipnych ,,podvodov,,.

Pre mna to bolo tentokrat trosku ine a mal som namierene na New York-sky autosalon. Autoshow je otvorena pre verejnost or 3 do 12 Aprila 2015. Ja som tu bol ako zastupca pre tlac a media takze som sa sem dostal este pred otvorenim pre verejnost.



Foto brasna bola vybavena tym najpotrebnejsim. Ako fotoaparat spolahlivy i ked starsi model Canon Mark 5D II ktory je dneska uz nahradeny novym Canon Mark 5D III.Ako objektivy som zvolil Canon 24-105mm a 35mm Sigmu.Obidva velakrat odskusane a spolahlive.Okrem toho pre kazdy pripad aj 15mm a 70-200mm objektivy pre kazdy pripad.No a samozrejme blesk.Ten sa hodi vzdy.A je to jedno ci vnutri alebo vonku. Hned po prichode som si musel vystat nekonecnu radu.Sice to vypadalo na prvy pohlad na velmi mdlhe cakanie  ale bolo to vyborne zorganizovane a slo to skutocne rychlo. Kliknutim na vsetky fotografie sa Vam zobrazi ich vetsi nahlad

No a prehliadka newyorskej  auto show mohla zacat.Ja som ju zacal u Toyoty ktora bola hned pri vchode ktorym som vosiel dovnutra.No rozhodne mali zaujimave ,,dopravne,, prostriedky.Znacnu pozornost putali hlavne dva solo dopravne prostriedky.Hlavne ten posledny v galeri- Mobility concept Toyota FV2.







Automobilovy priemysel patri urcite medzi silne odvetvia nielen tu v USA ale aj inde na svete.Nejde samozrejme len o vyroby aut ale aj ich predaj,servis, doplnky, casopisy....no skratka je to obrovske odvetvie a samozrejme ze sa tom ukryvaju nekonecne financen moznosti pre vsetkych ktory tvoria nejakle to pomyslene koliesko v tejto masinerii.

Ale podme dalej po vystavnej ploche tu Jacob K. Javits Convention Center na zapadnej strane Manhattanu.Je to len par minut chodze od znameho foto obchodu B&H.Nasledovalo zastavenie u nemeckeho vyrobcu Audi.
Pridat sem vsetky modely od kazdeho vyrobcu by nebolo jednoduche a preto to bude skor take ako sa hovori z kazdeho rozku trosku aby sa dal z toho poskladat obrazok ako to asi vypadalo pre tych ktori sa sem nedostali.




Hned vedla sa nachadzala expozicia od Maserati.Zaujimave modely, jednoduche a vkusne vystavne miesto.Znacku asi netreba nijako zvlast predstavovat.Zujal ma Maserati GranTurismo Convertible MC Centennia ktory cenovo startuje okolo $ 180 000.00 ale tiez Maserati GranTurismo  MC Centennial Edition ma svoje caro.






Rolls Royce je znamo svojou kvalitou a znamenim luxusneho automobilu.Tu je pohlad na jeho convertible. Osobne sa mi velmi pacilo riesenie na odkladanie dazdnika.Ani by som si toho mozno nevsimol keby nie jedneho pana ktory sa pytal ci to je packa na otvorenie kapoty.



Porsche je zname hlavne pre fanusikov rychlych aut a spojenia pekneho dizajnu s vykonom.Tu je par kuskov z ich expozicie.Prve dve fotografie su Cayman GTS dalsi je 911 Targa 4 GTS ktory startuje od $ 132 800.00 a posledny Porsche Macan Turbo






Aston Martin je moja dalsia zastavka na New York International Auto Show 2015.Zaujimavy bol a mal okolo seba vela publika hlavne zeleny Aston Martin Vulcan ale nielen on.Ine modely budili tiez zaujem od zucastnenych novinarov, fotografov a zastupcov televizii.Oproti normalnemu vystavnemu dnu je pre fotografa vyhoda v tom, ze su tu hlavne profesionali a ludia co si robia svoju pracu.
Na fotografiach je na prvych dvoch fotografiach zlava zlty Aston Martin V12 Vantage S potom nasleduje Aston Martin Vanquish Volante a posledne dve je je zeleny Aston Martin Vulcan




Cadillac mal pekne pripravenu expoziciu pre novy sedan Cadillac CT6






A tou z 2015 vsetko.Snad Vas to aspon trosku zaujalo a mozno aj malicko poucilo.

All images (c) 2015 Miro Vrlik Photography




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára