piatok 20. januára 2017

Valentinska avokadova pochutka alebo laska ide cez zaludok alebo oci jedia


Avokadova pomazanka nie je moj objav ani len nahodou. Myslim, ze ju vatsina ludi pozna a ked nie tak tu je maly tak trosku ,,valentinsky napad,, ako na to.Avokado je zname hlavne kvoli svojim zdravotnym plusom a tak teda preco nespojit prijemne a chutne dohromady.

Vela toho potrebneho nie je.Ale lepsie ak to zhrniem.

- 1-2 vajicka ale je to individualne podla potreby
- 1 avokado vystaci na asi 4-5 toastov zalezi od toho ako vela si natierky doprajete
- citron ,staci priblizne 1 cajova lyzicka na jedno avokado
- velmi malicko (myslim skutosne par kvapiek) oleja k vyprazaniu vajicka, ja som pouzil olivovy
- sol podla chuti
- korenie podla chuti
- moze byt aj prelisovany strucik cesnaku ale Na Valentina by som ho radsej vynechal ;)

Z naradia je to hriankovac a nejake to nadobicko na opekanie vajicka

No a kedze je lepsi obcas vidiet ako pocut tak tu je par fotociek pre hladne ocicka.
Takze pripravime si zakladne suroviny, nie su tu sice vajicka ale ked pojdete podla popisu tak na ne nezabudnete.

Avokado len jemne popucime spolu s par kvapkami citronu pripadne stipkou soli.

Medzitym som si pripravil  vajicko, ja som ho vdaka formicke mohol spravne valentinsky vyformovat.

Topinku stacilo len mierne opiect v hriankovaci.

Namazal som na nu avokadovu natierku a pripravil si pre oci a chut nejake ovocie.Ja som mal po ruke jahodky ale maliny alebo cucoriedky pripadne kiwi tiez  vyborne posluzia.

No a takto to vypada uz pripravene pre Vasho alebo Vasu valentinku.


Samozrejme je to pochutka aj na ine dni, nielen tie valentinske.A urcite potesi kazdy hladny zaludok.Staci to len pekne naservirovat a laska naozaj pojde cez zaludok.
Samozrejme ze je mnoho inych verzii, da sa pouzit i varene vajicko ci uz na polomakko alebo natvrdo, to uz zalezi majstrovi kucharovi a jeho pripadnym napadom na vylepsenie.



Prajem dobru chut a prijemnu oslavu sviatku Sv.Valentina.


(c) 2017 Miro Vrlik Photography


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára