pondelok 1. februára 2016

Porkova poliavka vyborne zahreje

Taka domaca porkova poliavka vie v zimnych dnoch vyborne zahriat.
A okrem toho, ze je zdrava nie je tazke si ju s troskou improvizacie aj pripravit.
Ziadny super mega recept na nu sice nemam, ale ucel splnila.


Pre pozitok z chuti, kedze sa je hlavne ocami klikni na HD rozlisenie a celu obrazovku ;)

Suroviny:
- 3 porky
- 1 velka cibula
- 1-2 mrkvicky podla velkosti
- 2-3 zemiaciky
- sol
- korenie

Ako zaklad som pouzil trosku olivoveho oleja, ale kludne moze byt i iny alebo maslo.
K tomu som potom pridal na male kusku nakrajanu cibulku a porky.Nechal to trosku ,,zosklovatiet
Pridal som vodu, asi 1,5 litra a nakrajane zemiacky.Ked sa trosku povarili,cca 15-20 minut, .
Potom som tam dal pripreavenu nakrajanu mrkvicku.
Ziadne velke kusy, skor take mensie, lepsie sa to potom papa.Pokial sa zda velmi husta pridat trosku vody, podla osobnych preferenceii, samozrejme posolit a pokorenit.Vegeta sa tiez moze hodit na zvyraznenie chuti ale ja som dal prednos viacej vyniknut zeleninke.
Ja som si to este prizdobil na zaver zelenou pazitkou, ale petrzlenova vnat to farebne vyladi tiez, pokial je poruke.
Ucel splnila hned 2 krat, vyborne som sa najedol a mal som chutny foto objekt na zimny den.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára